מדריך בסיסי לפתיחת מנהל המודעות של פייסבוק (Facebook Business Manager)
אולי אתם לא מודעים לזה, אבל בלי מנהל המודעות של פייסבוק הקידומים שלכם נשארים מאוד בסיסיים, ורוב הזמן לא יניבו לכם את התוצאות שאתם רוצים.
כחברת שיווק דיגיטלי, שמנו לב שהרבה מהלקוחות החדשים שלנו מקדמים פוסטים ישירות מהדף שלהם ע"י הכפתור "קדם את הפוסט"
נראה לכם מוכר? זאת השיטה הכי בסיסית לקדם פוסט ממומן בפייסבוק.
אם עדיין לא ייצרתם מודעות דרך מנהל המודעות, אז אתם חשופים לחלק מאוד קטן ממה שיש לפייסבוק להציע.
דרך הכפתור "קדם את הפוסט", אתם חשופים לשיטות קידום הכי בסיסיות שהן תפוצה בסיסית או שליחת הודעה בצ'ט.
מנהל המודעות של פייסבוק (Facebook Business Manager) חוסף אתכם לכלים שיווקיים שיכולים להאיץ ולייעל את הקידום שלכם בצורה משמעותית.
במדריך הזה, נלמד אתכם שלב אחר שלב איך לפתוח ביזנס מנג'ר משלכם כדי שתהיה לכם גישה למנהל המודעות המתקדם של פייסבוק.
דבר ראשון: גשו ל- business.facebook.com ולחצו על "צור/צרי חשבון". לחיצה על הכפתור תעביר אתכם לדף התחברות.
הזינו את פרטי ההתחברות של המשתמש הפרטי שלכם בפייסבוק והמשיכו. לאחר התחברות, תועברו בחזרה לדף הראשי של ביזנס מנג'ר.
לחצו על "צור/צרי חשבון" ופעלו לפי ההנחיות של פייסבוק (הם עושים את זה די פשוט).
זהו! עכשיו אתם צריכים להגדיר את העסק שלכם.
פתחו את התפריט בצד ימין למעלה וגשו ל"הגדרות העסק".
שימו לב שהתפריט יכול להראות מאוד מסובך עם הרבה דברים שונים בהתחלה – אנו ניכנס לעומק במדריכים עתידיים כדי שתהיה לכם שליטה מלאה.
הדבר הראשון הוא לקשר את הדף העסקי עם הביזנס מנג'ר שלכם.
לחצו על חשבונות > דפים
לחצו על הכפתור הכחול "+ הוסף"
לחצו על "הוספת דף". במידה ואין לכם דף עסקי, לחצו על "צור דף חדש" (דף עסקי הוא חובה עבור מודעות ממומנות בפייסבוק)
רשמו את שם הדף שלכם ולחצו עליו ברגע שהוא עולה מתחת לשדה.
אם כבר יש לכם חשבון עסקי לאינסטגרם, אז שווה לקשר אותו לעסק.
התהליך מאוד דומה להוספת דף.
לחצו על חשבונות > אינסטגרם
לחצו על הכפתור הכחול "+ הוסף"
יעלה לכם חלון התחברות לאינסטגרם. תתחברו ופעלו לפי החיוויים והאינסטגרם שלכם יקושר אוטומטית.
בלי חשבון מודעות, לא תוכלו ליצור מודעות בביזנס מנג'ר. אם כבר קידמתם את הפוסטים שלכם והזנתם מתישהו פרטי תשלום, אז רוב הסיכויים שכבר יש לכם חשבון מודעות.
גשו ל- חשבונות > חשבונות מודעות
אתם רואים חשבון מודעות קיים? אם כן, מצויין, המשיכו לשלב הבא. אם לא, המשיכו לפעול לפי ההוראות:
לחצו על הכפתור הכחול "+ הוסף"
לחצו על "צור חשבון מודעות חדש"
פעלו לפי החיוויים והגדירו את חשבון המודעות לפי הבקשות של פייסבוק.
שימו לב! חשוב להגדיר את אזור הזמן והמטבע נכון – ברגע שתפתחו את חשבון המודעות לא תוכלו לשנות את זה.
בלי שיוך נכסים אלה לאנשים, לא תוכלו ליצור שום מודעות.
גשו למשתמשים > אנשים
אתם תראו את השם שלכם מופיע אוטומטית מכיבן שפתחתם את העסק. אך במידה ויש לכם עוד עובדים שיינהלו את הפרסומות שלכם, ניתן ללחוץ על
הכפתור הכחול "+ הוסף", להכניס את הדוא"ל שלהם ולתת להם גישת מנהל או עובד.
לחצו על השם שלכם בצד ימין ואז על "הוסף נכסים"
בחרו את הדפים שלכם וחשבונות המודעות שאתם רוצים לנהל ותעניקו לכם את כל ההרשאות.
לחצו על "שמור את השינויים".
מצויין! עכשיו אתם מוכנים ליצור מודעות מתקדמות דרך מנהל המודעות.
גשו לתפריט ולחצו על "מנהל המודעות"
לחצו על "+ צור"
וזהו, נפתחתם לעולם הרבה יותר מתקדם של יצירת מודעות בפייסבוק. בפתיחת קמפיין חדש, אתם יכולים לבחור מטרת פרסום בדיוק לפי מטרות העסק שלכם.
אל תתעלמו מזה! זה מאוד חשוב לבחור מטרה שיווקית נכונה לקמפיינים שלכם – לכל שיטה יש השפעה משמעותית על העלות והתפוצה של הקידומים שלכם.
מקווים שעזרנו לכם!
אם אתם רוצים להפחית מעלויות הקידום שלכם, מאוד חשוב להשתמש באסטרטגיה הנכונה.
יש עוד הרבה מידע שאנחנו צריכים לשתף אתכם כדי שתייעלו את הפרסומות שלכם בלי לבזבז יותר מדי כסף על ניסוי וטעייה.
ניכנס להרבה יותר עומק על אסטרטגיות הפרסום השונות במדריך הבא שלנו. אך אם אתם כבר רוצים להתחיל לייעל את ביצועי הקידום שלכם, נשמח להציע לכם את הידע האישי שלנו ואת שירותי הניהול שלנו! צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם להתקדם.