בזכות שיטת האינטרקציה הזו, מסתבר שהעסקים הכי מצליחים בקידום ברשתות חברתיות הם אלה שמקנים הכי הרבה אמינות ומתקשרים עם הקהל שלהם באופן קבוע. בגלל שפרסום במדיה חברתית כבר לא משהו חדש, גולשים פשוט מתעלמים ממודעות עם תכנים ריקים. תעניינו את הקהל שלכם!
כל העולם המודרני כבר חי בתוך רשתות חברתיות. אתר אינטרנט בלבד כבר לא מספיק! רוב הלקוחות שיתעניינו בעסק שלך יחפשו קישורים כלשהם לדפי הפייסבוק או אינסטגרם שלך בשביל לבדוק אם העסק באמת אמין.
עם השנים, עקבנו אחרי המדיות החברתיות ודרך ההתפתחות שלהם. עכשיו המדיה הזו היא אחת מהכי פופולריות לפרסום עסקי! נשמח ללוות ולעזור לכם לבנות את התדמית הנכונה לעסק שלכם דרך הרשתות החברתיות הכי פופולריות היום.
יש לנו ניסיון ויכולת ברוב הרשתות החברתיות, אך אין ספק שהתחום הכי חזק שלנו (והכי אפקטיבי) הוא פייסבוק. בעזרת פילוחי קהל וקבוצות עניין, אפשר להגיע לכל קהל שרק תרצו ובתפוצה מאוד מסיבית. אינסטגרם משמש כסוג של "תיק תדמיתי" לעסק שלכם. שם תוכלו להציג צד יותר אישי וליצור אינטראקציה יותר חיה עם לקוחותיכם. צרו איתנו קשר אם אתם מתלבטים על איפה להתחיל!
עם כל הניסיון שלנו, אנחנו פיתחנו שיטת שיווק שמצליחה להתאים את עצמה לעסק שלכם. בעזרת הגברת מודעות ותוכן מושך המותאם לקהל שלכם, לקוחות יתעניינו בדפים החברתיים שלכם.
כמו כן, עקבות אחרי סטטיסטיקה מאפשרים לנו לשפר ולייעל את הקמפיינים שלכם כל הזמן. צריך להבין שקמפיינים לוקחים זמן ומאמץ – אין פה קסמים!
בדרך כלל שמבצעים קידום ברשתות חברתיות, יש שני דרכים עיקריים: אורגני וממומן. בקידום ממומן אנחנו משתמשים בכלים עסקיים של אותה רשת ומשלמים להם ישירות על מנת לקבל קידום מיידי. בניגוד לזה, בקידום אורגני אנחנו בונים את תדמית העסק בשיטת העלאת פוסטים ושיתופם לחברים, קבוצות ודפים רלוונטים. קידום אורגני דורש זמן בשביל לקבל תאוצה, אך תקף לזמן הרבה יותר ארוך ממומן.
קידום לטווח ארוך שבונה תדמית עסקית ומגביר את מודעות העסק באותה מדיה.
קידום לטווח קצר עם פילוח קהל מאוד ספציפי למתרות העסק.