fbpx

קידום ברשתות חברתיות

איך לצבור יותר לייקים ושיתופים

עניינו לקוחות עם הגברת מודעות ברשת

למדו על האסטרטגיה השיווקית שלנו במדיה החברתית

קידום ברשתות חברתיות

איזה שיטה מובילה היום?

נכון להיום, עסקים שרציניים לגבי התדמית שלהם יצרו דפים עסקיים לפחות בפייסבוק ואינסטגרם. כשעסק משתמש במדיה חברתית לתקשר עם הקהל שלו זה הופך את השיווק להרבה יותר אישי על מנת ליצור אינטראקציה אמיתית עם גולשים ולקוחות פוטנציאלים.

בזכות שיטת האינטרקציה הזו, מסתבר שהעסקים הכי מצליחים בקידום ברשתות חברתיות הם אלה שמקנים הכי הרבה אמינות ומתקשרים עם הקהל שלהם באופן קבוע. בגלל שפרסום במדיה חברתית כבר לא משהו חדש, גולשים פשוט מתעלמים ממודעות עם תכנים ריקים. תעניינו את הקהל שלכם!

אל תתעלמו מזה!

כל העולם המודרני כבר חי בתוך רשתות חברתיות. אתר אינטרנט בלבד כבר לא מספיק! רוב הלקוחות שיתעניינו בעסק שלך יחפשו קישורים כלשהם לדפי הפייסבוק או אינסטגרם שלך בשביל לבדוק אם העסק באמת אמין. 

עם השנים, עקבנו אחרי המדיות החברתיות ודרך ההתפתחות שלהם. עכשיו המדיה הזו היא אחת מהכי פופולריות לפרסום עסקי! נשמח ללוות ולעזור לכם לבנות את התדמית הנכונה לעסק שלכם דרך הרשתות החברתיות הכי פופולריות היום.

חוזקות החברה במבט מהיר

המדיות החזקות שלנו

יש לנו ניסיון ויכולת ברוב הרשתות החברתיות, אך אין ספק שהתחום הכי חזק שלנו (והכי אפקטיבי) הוא פייסבוק. בעזרת פילוחי קהל וקבוצות עניין, אפשר להגיע לכל קהל שרק תרצו ובתפוצה מאוד מסיבית. אינסטגרם משמש כסוג של "תיק תדמיתי" לעסק שלכם. שם תוכלו להציג צד יותר אישי וליצור אינטראקציה יותר חיה עם לקוחותיכם. צרו איתנו קשר אם אתם מתלבטים על איפה להתחיל!

פייסבוק
98%
אינסטגרם
92%
טוויטר
89%
לינקדאין
74%
קידום ברשתות חברתיות
קידום ברשתות חברתיות

שיווק דיגיטלי גמיש

אסטרטגיית שיווק חברתי מותאם אישית

עם כל הניסיון שלנו, אנחנו פיתחנו שיטת שיווק שמצליחה להתאים את עצמה לעסק שלכם. בעזרת הגברת מודעות ותוכן מושך המותאם לקהל שלכם, לקוחות יתעניינו בדפים החברתיים שלכם. 

כמו כן, עקבות אחרי סטטיסטיקה מאפשרים לנו לשפר ולייעל את הקמפיינים שלכם כל הזמן. צריך להבין שקמפיינים לוקחים זמן ומאמץ – אין פה קסמים!

תוכניות שיווק מותאמות

אנחנו נשמח לשתף את הידע והניסיון שלנו

בדרך כלל שמבצעים קידום ברשתות חברתיות, יש שני דרכים עיקריים: אורגני וממומן. בקידום ממומן אנחנו משתמשים בכלים עסקיים של אותה רשת ומשלמים להם ישירות על מנת לקבל קידום מיידי. בניגוד לזה, בקידום אורגני אנחנו בונים את תדמית העסק בשיטת העלאת פוסטים ושיתופם לחברים, קבוצות ודפים רלוונטים. קידום אורגני דורש זמן בשביל לקבל תאוצה, אך תקף לזמן הרבה יותר ארוך ממומן.

קידום אורגני

קידום לטווח ארוך שבונה תדמית עסקית ומגביר את מודעות העסק באותה מדיה.

קידום ממומן

קידום לטווח קצר עם פילוח קהל מאוד ספציפי למתרות העסק. 

אנחנו פותרים בעיות אמיתיות

איך אנחנו יכולים לעזור?

blank

יעוץ דיגיטלי

נותנים לכם הסברים ועיצות על שיטות העבודה הכי מומלצות באינטרנט.

blank

SEO (מנועי חיפוש)

מתאימים לכם את האתר בצורה מלאה למנועי חיפוש כמו גוגל.​

blank

ניתוח סטטיסטי

עוזרים לכם להבין את הגולשים שלכם ואיך להפוך אותם ללקוחות משלמים.

רוצים לדחוף את העסק שלכם עוד היום?

שלחו לנו הודעה ושמרו על קשר!

קידום ברשתות חברתיות